Tuesday, August 22, 2017

LAS VEGAS

Appi juba ma olengi Ameerikas !!!

Kui 2013 aastal Hawail olles oli plaan enne kojuminekut reisida ka New Yorki, Las Vegasse ja Los Angelesse, siis tookord jäi see reis ära, kuna Silvaga juhtus õnnetus ja ta pidi Eesti naasma varem, kui plaanitud ja mina jäin tookord üksi Hawaile.
Enne, kui Silva veel ära läks siis kirjutas ta mulle kirja, et seekord meie plaan ei õnnestunud, aga ühel päeval me selle reisi ette võtame. Ja kui tema juba midagi lubab, siis üldiselt see ka nii läheb. Nüüd neli aastat hiljem see läkski täide !!

Silva ja Tarvo töötavad kolm kuud Napa Valleys veinitehases, seega oli mul ideaalne võimalus neile siia külla tulla.





Silva ja Tarvo kodu



Neljapäeva õhtul tulid nad mulle San Fransiscosse lennujaama vastu ja siis sõitsime edasi Napasse, mis on 1,5 h autosõidu kaugusel.  Reede õhtul  käisime nende tuttavate juures, kus pakuti maitsvaid sööke ja sai proovida erinevaid veine. Samal päeval pakkus Silva välja plaani, et teeme ühe girls weekendi Las Vegases. Nii me siis istusimegi laupäeva hommikul autosse ja sõitsime Vegase poole. Sinna on umbes 950 km ehk siis 10 h sõitu autoga. Kõik arvasid, et me oleme hullud, aga meie jaoks on see nii tavaline, kui peadki päevas 1000 km sõitma.

Laupäeval kella 5 paiku jõudsime kohale, võtsime peatänaval endale hotellitoa ja läksime klubisse, kus esines Tiesto. Las Vegas on ikka ülim koht. Kuna see asub keset kõrbe, siis seal on ikka mega palav ehk siis umbes 40 kraadi. Läksime kahekesi limusiiniga peole. Ja see hotellituba oli lihtsalt selline luksus, ja isegi ei olnud mingi väga kallis, paarsada eurot 2 ööd kahele. See voodi oli parim, kus ma eales maganud olen. Mul lihtsalt pole sõnu kui äge seal on, loodetavasti saan ikka kunagi veel sinna minna !





Väike Coca pudel




Hotell Ballys




Vaade 17ndalt korruselt


Eiffeli torn ka nähtud :D



Seal olles oligi selline tunne nagu Pohmaka filmi vaadates. Seal oli palju selliseid meestepunte, kes oleks nagu naistelt linnaloa saanud. umbes 4 liikmelised pundid, kes kõik olid nö keskealised ja ennast purju joonud ja tegid mingeid lolle nalju :D

No comments:

Post a Comment