Monday, September 11, 2017

LOS ANGELES

Viimaseks kohaks Californias oli jäänud Los Angeles.

Los Angeles on tuntud eeskätt oma filmitööstuse poolest. Maailma filmitööstuse süda lööb just selles linnas. Selle ehedaks tõestuseks on ka sealsetes mägedes kõrguv Hollywoodi silt, millel algselt polnud tegelikult mingit seost filmitööstusega - 13 meetri kõrgused valged tähed pidi reklaamima hoopis uut elamurajooni.

LA-s elab enam kui 15 miljonit inimest. Tänavatel elab 57 000 inimest. Igal ööl otsib ligi 13 000 inimest peavarju öömajadest või motellidest, kuhu saab nn kodutu voutcheriga.

See oli neljapäev, kui Silva tuli õhtul töölt ja suundusime autorendi büroosse, kust rentisime auto, et sõita 600 km kaugusele Hollywoodi.. Esialgne plaan oli sõita umbes 200 km ja siis öö veeta kuskil suvalises hostelis, kuna öö tuli peale ja ei tahtnud öösel sõita. Aga see plaan muutus järsult ja sõitsime LA-sse välja. Jõudsime nii umbes 1-2 paiku öösel kohale ja otsisime koha kuhu auto parkida, et öö veeta. Mina siis magasin eespingil ja silva tagumisel. Silva magas terve öö jalad kronksus, nii et hommikul oli raske neid sirgeks saada hahahah.

Pärast seda läksime hommikusööki otsima ja siis sealt edasi kuulsasse Venice beachi. Kus Silva jälle terve aja magas. See oli tõeliselt suur ja rannajoon oli nii lai, et vee äärde jõudmine võttis päris kaua aega. Kuna oli ikka päris varahommik, siis rand oli üsna tühi. Ma arvasin, et vesi on külm, aga see oli üllatavalt soe, kuigi ujuda seal ei saanud, suht sopane või no vetikaid oli palju. Siis tuli üks vanapapi ja müüs meile ülimaitsvat  mangot.

Sealt edasi suundusimegi Hollywoodi peatänavale ehk Walk of Fame. See asub piki Hollywood Boulevardi ja Vine Streeti kvartaleid ning koosneb kõnniteesse sisse surutuna rohkem kui 2500st viisnurksest staaritähekesest. Hollywoodi bulvar on videtavalt ka ainus tänav, mida Los Angeleses puhastatakse vähemalt kuus korda nädalas. Ometi ei ole seal tänaval oodatud glamuuri ja sära. Tänav nagu iga teine autoliikluse ja rohkete suveniiripoekestega. Lisaks kohtab sellel tänaval, staaride, lauljate ja filmitegelaste jäljendajaid, kes pakuvad raha eest võimalust nendega pildile jääda.
Palju pakutakse filmistaaride kodu-vaatamise ekskursioone. Lootus, et saad Jennifer Anistoni maja aknast sisse piiluda, päädib aga kokkuvõttes sellega, et veedad päeva hoopis kuulsuste kõrgeid aedu ja sissesõiduväravaid vaadates. Kahjuks meie ühtegi kuulsust ei näinud terve LAs oleku aja jooksul.

Elamise leidsime tänu facebooki grupi eestlased põhja-Ameerikas, kuhu ma tegin nädal enne minekut postituse, millele vastus üks super tore ja lahke eesti tüdruk Annika, kes meid enda juurde võttis.
Sama õhtu siis läksime ühte katusel asuvasse lounge, kus oli bassein ja no super ilus ja mõnus. See oli reede õhtu ja kõik kohad olid rahvast täis.

Järgmisel päeval viis Annika meid 2 autosõidutunni kaugusele Malibu randa, tegime seal pilte ja nautisime vaadet. Sealt edasi viis Annika meid Griffith Observatooriumisse, kust avanesid võimas vaade inglite linnale ja Hollywoodi tähtedele. Terve see päev sai ikka väga palju kõnnitud.

Pühapäeval sõitis Silva tagasi Napasse koju ja mina ja Annika veetsime terve päeva toas. Kogu see matkamine väsitas ikka täiega ära. Esmaspäeval sain näha veel seriaal Võluväe maja ja Beverly Hillsist sõitsime ka läbi. Õhtul viis Annika mu juba lennujaama. Lõpuks oligi kätte jõudnud aeg, et lennata kojuuuuu.

Lennujaama olid mulle kell 12 öösel vastu tulnud mul kallid sõbrannad. See oli mulle täielik üllatus, kui nad kõik seal rivis seisid, plakat ja õhupallid käes. Aitäh, et mind nii soojalt vastu võtsite Kadi, Keithi, Maris, Kairi, Inna, Kadri ja Kirsi.