Friday, September 18, 2015

Esimene tööpäev-The Pier Hotel

Alustan sellest, et hommikul käisin pangas, et teha omale pangakaart. Telleriga vestlus kestis kokku peaaegu tund aega. Ta uuris kõike, nt seda mille jaoks ma raha hakkan koguma. See oli päris tüütu, milleks vaja nii palju mu kohta teada.
Pärast seda võtsime Kaisaga ühed wrapid söögikohast kaasa ja suundusime randa. No mul lihtsalt pole sõnu selle ranna kirjeldamiseks. Esperances pidid olema Austraalia ilusaimad rannad. Just amazing. Kuid see oli alles esimene ja neid on siin mitu. 
Enne tööle minekut käisime ka trennis, vormistasin ennast klubiliikmeks. Kuna siin algab suvi, siis suveks vormi !!!! 

Töö algas õhtul kell 6. Mul veab, et Kaisa mind õpetab. Sest reaalselt vaadiõllesid on 14 erinevat sorti lisaks sada muud alkoholi, mida ma pole kunagi näinudki. Aga eks ma need saan ajaga selgeks. Kogu raskus töö juures oli see, et no mitte ei saa aru mida see klient osta soovib. Neil on ju iga alkoholi kohta oma lühend, ja ma isegi ei kujuta ette kas ta küsib õlut või nt rummi vms. Teised tüdrukud lohutavadki, et võta 2-3 nädalat ja küll sa nendest aru hakkad saama. 
Ma ütleks, et võrreldes Eestiga siis pubis on kergem töötada, kuna see kes on baaris ja teeb jooke siis seda teebki ta ei pea üldiselt laudu koristama jne. Sööke kannavad ette ettekandjad ja koristavad ka lauad. Nemad ei pea isegi tellimusi lauast võtma. 
Täna kestis mu vahetus 6h ja pool h oli pausi. See läks väga kiirelt. Laupäeviti ja reedeti on avatud ka ööklubi. Homme olen ma tööl ööklubis. Super excited!!! The Pier Hoteli ööklubi on linnas ainus. 

Kokkuvõttes tahaks öelda seda, et kui ma Eestis olles ikka ei olnud nii vaimustuses Austraaliasse tulekust (eks ma ikka kartsin, et jälle nii kaugele ja sõpradest eemal). Praegusel hetkel olen ma lihtsalt nii õnnelik, et selle kasuks otsustasin ja, et oli asju, mis panid mind selle otsuse tegema.



No comments:

Post a Comment