Monday, December 28, 2015

Jõulud rannas

Kui Eestis on jõululaupäev 24.dets siis siin on nii, et 24 on jõuluõhtu ja 25 dets on jõululaupäev. Jõululaupäev õnneks oli meil kõigil vaba. Aga jõuluõhtul oli pubis päris hull möll, väga palju rahvast.

Jõululaupäev nägi siis välja selline, et ärkasin hommikul üles, et minna kööki ja laud katta koos Beckyga. Tahtsime teistele üllatust teha. Läksin siis kööki ja seal oli mega suur kast, mis oli täis alkoholi. Saime Pieri poolt tasuta alkoholi. Selline üllatus siis jõuluhommikul.
See oli minu Secret Santa kingitus.

Koik tootajad said Pieri poolt 50 dollarit alkoholipoe krediiti.



Hommikul istusime kõik koos siis väljas, sõime hommikust ja jõime juba shampust.

Varsti tulid Raino ja Maris ja läksime kõik koos randa. Sõitsime Lucky Baysse, mis on siit 70 km kaugusel. Kahjuks oli ilm üsna jahe. Ma olin jopega rannas. Kuna tuul oli nii kõva. Aga polnud hullu. 
Tegime kängurudega pilte, osad mängisid palli ja niisama olime.


Pärast randa olid kõik töötajad kutsutud ühe meie töötaja juurde. Levi ema kutsus kõik bäkkerid õhtusöögile. Levi oli igast mängi ette valmistanud, isegi ehitas baarileti. 

Kahjuks mina sinna ei läinud. Kuna mu kallid kaasmaalased palusid, et ma nendega Graspatchi läheks. See on ka siit 80 km kaugusel. Seal on GBH tehas, kus nad töötavad. Nii ma siis läksin koos Raino ja Marisega sinna. Kedi ja teised juba ootasid seal ja valmistasid õhtusööki.


 Jube hea oli vahelduseks Esperancest välja saada ja näha kuidas teised elavad ja kuidas käib töö GBHs. See on viljatehas.




Maris ja Kedi olid valmistanud väga hea õhtusöögi. Mängisime lauamänge ja üldse väga mõnus oli. 
Täiesti teistmoodi jõulud. 

Mis veel teistmoodi on, et jõuludel on toidupoed 4 päeva järjest suletud. 

No comments:

Post a Comment