Tuesday, January 26, 2016

Australia Day

....on Austraalia riigipüha 26 jaanuar ehk 227 aastat tagasi maabus Austraalias esimene Briti laevastik. Austraallased tähistavad seda lihtsalt pere ja sõpradega aega veetes nt rannas, kus nad siis grillivad, joovad õlut jne. Kõik asjad on Austraalia lipu värvidega (mütsid, kotid, rätid - kõik, mis võimalik).

Minu jaoks kujunes see päev välja nii, et hommikul 9 paiku läksime Kaisa ja tema mehega (nimi on Dj) Mullaloo randa. See oli rahvast nii täis, et oli raske parkimis kohta autole leida. Ujusime natuke ja siis läksime jõime kohvi.



Pärast randa tulime koju, Kaisa tegi meile omletti.


Paari tunni pärast tuli ka Oliver Kaisa juurde. Nii uskumatu on see elu ikka. 
Mäletan enne tulekut sain Oliveriga Eestis kokku ja siis Oliver ütles ka, et tahaks ikka Austraaliasse tulla, aga et kooli pärast veel ei tahaks tulla. Aga näed sa siis juba ta ongi siin. Päev enne kui Eestist ära tulin, siis Oliver veel ütles, et Austraalias siis näeme, ega ma eriti ei uskunud küll, et see juhtub. Aga nii see ometi läks ja millegi pärast ma satun alati Oliveriga nii imelikes kohtades kokku.

Läksime siis kõik koos poodi, kus DJ ostis grillimiseks liha ja suundusime tema sõprade juurde. Seal oli lihtsalt grillipidu aias, istusime seal mõne tunni ja siis läksin Oliveriga linna ilutulestikku vaatama.
  
Enne veel käisime läbi Oliveri kodust. Ta elab teiste eestlastega uues kahekordseks majas. See on ikka väga ilus. Läksime siis kahe autoga linna. Ilutulestik algas juba kell 8 ja kestis kokku pool h. Pool tundi järjest lasti rakette taevasse, väga võimas. See oli Perthi jõe ääres, kus õhtul linnatuledes on üldse väga ilus vaade.





Hakkasime tagasi auto juurde jalutama, siis jäin mina ja üks teine Eesti tüdruk kambast maha ja suutsime Oliveri ja ülejäänud ära kaotada. Kümne minuti kõndimise asemel uitasime 45 minutit kuskil ringi, aga no lõpuks ikka leidsime üles. 

Kõik läksid veel edasi pidutsema, aga mul tuli Kaisa ekstra järgi seega mina sinna ei läinud. 
Ühesõnaga väga lahe päev jällegi :)

Ps, kui ma kunagi endale koera peaks votma, siis see on mu unistuste koer.


No comments:

Post a Comment