Saturday, January 23, 2016

Bye Esperance

Nii uskumatu, kui see ka poleks, siis ma ei olegi enam Esperances. Istun hetkel Albanys hotellis nimega Sleepwell Motel, joon veini ja kirjutan blogi, et ikka oleks mida meenutada.

Nüüdseks olen olnud Austraalias juba 4 kuud. Terve selle aja veetsin Esperances.
Täna siis lõpuks sain suuremasse linna. Albany on nii armas, siin on palju poode ja asub samuti ookeani ääres. Külastasime Wind Parki, kus olid tuulegeneraatorid. Vaade seal oli võimas.

Tegelikult tahtsin kirjutada sellest, et kui kahju oli Esperancest lahkuda. Ma leidsin selle ajaga nii head sõbrad. Jube oli lahkuda, kuna ma ei tea, kus või kuna ma neid uuesti näen. Me Pieri tüdrukutega moodustasime nii hea tüdrukute pundi. Tahan kohe kõikide nende nimed välja tuua..Becky, Hanna, Jess, Emma ja Louise.
Eelviimasel tööpäeval, kui oli Pieris järjekordne karaokeõhtu, siis Hannal ja Emmal oli vaba õhtu. Nad siis laulsid mulle karaoket. Lauluks oli James Blunt You' re beautiful. Nad muutsid sõnu ja laulsid, et Käti don't go ja Käti please don't leave us. Läksin siis ka koos nendega lavale. Aga see läks nii südamesse mulle, sest see oli nii armas ja hakkasin kohe lahinal nutma. Kõik tulid kallistama. Pole sõnu, kui armas see oli.

Järgmisel päeval läksime kõik koos Tearoomsi sööma, see oli nagu mu lahkumise lõunasöök. Siis andsid nad mulle seal veel kingituse. Nad kinkisid mulle spetsiaalse reisimise märkmiku. Tegelikult ma ise juba peaaegu hakkasin ostma seda, aga siis ikkagi ei ostnud ja mul juba oli see meelest läinud. Kõik täitsid seda ja kirjutasid midagi minu kohta. Lisaks kinkisid nad mulle ilusa rahakoti.


Reedel olin viimast päeva tööl. Lõpetasin kell 10 õhtul ja siis veel jõime veini ja tähistasime.

Täna hommikul pakkisin asjad kokku. Mu ühele seljakotile on nüüdseks lisandunud suur hall reisikohver. Ma ei tahtnud ju jälle kõiki asju maha jätta, mis ma ostnud olin.

Suund on Esperancest Albanysse, edasi Margaret River ja Perth. Albanys üks öö ja Margaret Riveris teine öö. Plaan on esmaspäevaks Perthi jõuda. Reisin koos Rainoga, kes on väga hea reisikaaslane, paremat ei oska tahtagi.

Tunnen ennast tegelikult väga õnnelikult, aga teistpidi kuidagi üksildaselt. Kõik mu kallid tüdrukud jäid maha. Aga juba on plaanis nendega kohtuda Londonis, Liverpoolis või üldse Amsterdamis.


No comments:

Post a Comment