Wednesday, May 25, 2016

Kaks nädalat tööd cotton ginis

Praeguseks olen tööl käinud 2 nädalat. 
Kui esimesed 5 päeva tegin ma põhimõtteliselt päev otsa sama asja, siis nüüd on nii, et iga 4 tunni tagant vahetame tööd. Nt alustad hommikul koristamisega st, et 4h koristad ringi ehk puhud voolikust tuleva surve õhuga põrandalt ja üldse igalt poolt vatti ära. Pärast seda lähed uuesti masina taha vati kuubikutele kotte ümber tõmbama. Enam nagu ei olegi hullu see pikk päev üle elada, aga no kella üritan võimalikult vähe vaadata.

Peale selle on meil seal tõõ juures ikka igasugu frukte, kellega mina pidin ühes vahetuses olema. 
Nt üks 45 aastane meesterahvas arvas, et ta väga meeldib mulle kuna ma talle silma vaatasin ja sõbralik olin. Pärast seda pidin täielikult teda ignoreerima hakkama. Vatrab kõigile, et Käti oleks talle ideaalnaine. Aga no sain teada, et ta on varasemalt ka tüdrukutelt kõrvakiile saanud. 
Kui mul nüüd vabad päevad hakkasid, siis viimasel päeval tuli mulle ütlema, et Käti me ei olegi enam ühes vahetuses. Issand kui õnnelik ma olin.

Siis on meil üks tore naisterahvas, kes on küll tubli ja teeb oma tööd eeskujulikult. Aga jube, kus ta kogu aeg kõiki käsutab ja kisendab.

Ülejäänud seltskond on normaalne :)

Täna käisimegi Silvaga toidupoodides, et enam vähem nädalaks asjad olemas oleks. Proovisin siis ka Silva ja Tarzi autoga sõita. Aga kuna neil on manuaalkast. Siis tunne oli selline nagu õpiks sõitma ja oleks alles 18 aastane. Et oleks vaja vahtralehed peale panna. Aga no jube kus meil sai vähemalt naerda. Sest see on ikka nii veider kui peab vasaku käega käike vahetama. Ma ikka kohe hakkasin käigukangi paremalt otsima. Lahe värk saab kõike uuesti õppida ja siis Eestis jälle teistpidi :D

Emme saatis ka mulle paki, mis tuli 1,5 nädalaga kohale. Nii hea oli saada oma lemmik šokolaadi, mett ja tatart. Aitäh emps

Nüüd algab  homme õhtu kell 7 uuesti töövahetus. Pean ennast uuesti öise eluviisiga harjutama. 

1 comment: