Sunday, May 8, 2016

Teisele poole Austraaliat Silva ja Tarzi juurde

Kui aus olla siis mul on selline tunne,et mul on oma täitsa elus kaitseingel, kelleks on on mu kallis parim sõbranna. Ta on alati see, kes mind igale poole veab, hädast välja aitab, uute inimestega tutvustab ja üldse nad on mul nagu oma pere. Praegu on ka selline tunne, et oleks nagu koju jõudnud. See on tõesti nii, et kodu ei ole koht vaid inimesed. Ma ei kujuta nende kaheta elu enam ettegi. 

Ühesõnaga, tahakski neid mõlemaid tänada. Kuna tänu nendele ma uue töökoha saingi. Lugu järgnev…
lihtsalt ühel päeval vaatan telefoni, et Silva on mulle helistanud. Aga kuna ma vastu ei võtnud, siis ta kirjutas sõnumi, et helista kohe kui võimalik. Mõtlesin oma peas kohe, et ta nüüd kas lendab Perthi või ta ütleb, et ta sai mulle töö cottonisse.
Selline asi oli olnud, et üks tädike, läks sealt töölt ära ja Tarvo kohe ütles ülemustele, et Silva sõbranna otsib tööd. Järgmine päev ma juba puuvilju pakkima ei läinud ja hakkasin tegelema sellega, et cottonisse tööle saaks. Pidin uuesti avalduse tegema Olami cottonisse, võtsin nende ülemusega ühendust. Lisaks pidin mingi 2 testi netis tegema, mida Silva mul läbi telefoni teha aitas ja ülejärgmisel päeval pidin minema tervise kontrolli tegema (narkotest jne ). Lihtsalt selleks, et puuvilla tehasesse tööle saada.
Aga tegelikult on see mõistetav, et nii palju teste peab läbi tegema. Kuna vahetused on 12 h pikkused ja terve aja peab jalge peal seisma.

Silva kolmapäeval helistas ja laupäeval ma juba lendasin St George.
Praegu istun oma toas suures ja pehmes voodis. Silva ja Tarz veel magavad, kuigi kell on 5 õhtu. Aga neil on õhtune vahetus, mis algab kell 7 õhtul ja lõppeb 7 hommikul ehk siis nad magavad päeval. Siin ongi vahetused niiviisi, et ühe nädala ehk 8 päeva järjest oled tööl õhtul 7st hommiku 7ni ja teisel nädalal vastupidi. Päris karm värk ikka.




Nii tuli Silva mulle lennujaama vastu :D

Lisan pilte ka uuest kodust, kus me kolmekesi elame.






Viimaseks minu tuba..



No comments:

Post a Comment