Saturday, June 17, 2017

E L U

Täna on üks ilus pühapäev, istun elutoas diivanil ja jälle mõtlen oma elu üle..aga seekord otsustasin, et panen selle kirja.

Eile õhtul valmistasin Katjale ja Henryle õhtusöögi, lihtsalt istusime kolmekesi ja rääkisime sellest, kui tänulikud oleme, et elud meid siia kokku on toonud. Meil lihtsalt nii klapib omavahel, meie maailmavaade elule on samasugune ja nii hea on nendega koos olla.




Vasakult Max, Katja ja Henry

Ja nüüd vaatasin õdede üheksanda klassi lõpetamise pilte. Lihtsalt mõtlen ja imestan, kuidas nad on ilusad ja targad üheaegselt.



Mu ikka veel väiksed õed



Mu kallis pere, keda väga igatsen. Kaks aastat saab juba blogimisest, leian et on aeg oma perekonda tutvustada :)



Mõtted....

Ma lihtsalt ei saa aru mis plaanid elul minuga on, miks ta lihtsalt ei lasnud mul natukene aegagi olla nii, et ma ei pea muretsema !! Nüüd on jälle pea mõtteid täis, et mida teha. Ma olin nii veendunud, et järele jäänud kolm kuud töötan Namoi laos ja siis lendan tagasi Eesti. Aga hopsti jälle plaani muudatus. Tuleb uus töö otsida. Kuigi oma peas on ikka tunne, et ma saan oma töö tagasi, sest see ju polnud õiglane. Ja kui see juhtub, siis ma luban, et hindan seda töökohta väga ja õpin seda, et miski pole kunagi granted (see on küll inglise keeles, aga minu meelest väga hea sõna ) võiks selle kohta öelda ehk kindel. Sest ainus, millele me kindlad saame olla oleme me ise.

Alati, kui mu elus midagi juhtub, ükskõik kas see asi on sellel hetkel minu jaoks halb või hea, siis ma mõtlen, et mida head või halba ma teinud olen, et see sündmus mu ellu tuli. Meie elu peegeldab ju meie enda mõtteid. Ehk siis mida ilusamad ja paremaid mõtteid me enda peas mõtleme, seda ilusam ja parem on ka elu. Ja tegelikult meie elus ei olegi ju häid ega halbu olukordi, vaid on situatsioon, mille me ise mõtleme halvaks või heaks. Mõni asi tundub alguses nii õudne, aga me ei tea kunagi milleks see tegelikult hea oli. Tihtipeale satuvad inimesed depressiooni, kui nende elukaaslane neid maha jätab, aga aastaid hiljem on nad hoopiski tänulikud, sest tegelikult tuli nende ellu hoopis õige inimene või hingesugulane.

Kui keegi kaotab oma töö, siis sellest on hoopis alguse saanud isiklik ettevõte. Asjad, mis alguses tunduvad katastroofina tunduvad on tegelikult pikas perspektiivis hoopis head teinud. Seega ei lase ma sellel juhtumil ennast kuidagi morjendada ja olen ikka positiivne Käti edasi :)


No comments:

Post a Comment