Friday, June 9, 2017

Ja ongi ainult 3 kuud jäänud siin Austraaliamaal

Niiii.....

Nagu näha, siis eelmises postituses ma midagi ei kirjutanud, siis tagasiside mu kirjutamise kohta oli see, et ma peaks ikka edasi blogima. Seepärast kirjutan natuke, mis elu ma elanud olen.

Kuna mu élu keerleb hetkel ikkagi tööl käimise ümber, siis sellest ka alustan. Töötan öisesvahetuses ehk kell 7 õhtul lähen tööle ja 7 hommikul lõpetan. Täna hommikul töölt koju jõudes olin üleval olnud 24 h järjest. Kuna mul olid just vabad päevad olnud ja ühesõnaga mingit magamisloogikat mu elus pole. Eks ma magan siis kui uni on.
Võrreldes eelmise aastaga kui cotton gin-is öiseid vahetusi tegime, siis oli see ikka päris raske. Mäletan, kui hommikul kell 4 viimase pausi ajal isegi pea laua peale panin ja magasin. Siis see aasta on täiesti vastupidid. Ma ausalt öeldes naudin neid öiseid vahetusi, kuna siis oled öösel tööl ja päeval siis magad umbes 6-7 h ja saad päeva nautida. Ma siis tavaliselt käin kas jõusaalis, päevitan bassu ääres, valmistan süüa või hoopis loen midagi.

Ööd lähevad tööl isegi nii kiiresti, et ma vahepeal isegi mõtlen, et kell on vale. No sest ausalt öeldes mulle väga meeldib see töö. Lihtsalt sõidad tõstukiga ringi ja viid neid vatipalle õigetesse kohtadesse. Ja peab enda ajud ka ikka tööle panema ehk siis pole palju aega mingeid mõtteid mõelda :D Ja kiitust tuleb ka uksest ja aknast, et ma teen head tööd. Hetkel oleme öösisti tööl kas kolme või neljakesi. Peale minu on siis veel supervisor Zac ja kaks poiss Dan ja Blake. Mul ikka supervisoriga täiega vedanud, me suht mõlemad siuksed naerukajakad ja no nalja saab. Ta kusjuures võtab mu iga päev isegi kodust peale ja lähme koos tööle, enne veel võtame mäkist kohvi ka. Nad kõik on austraallased ka. Peale selle olime üks öö tööl isegi ainult kolmekesi ilma supervisorita, kuna Dan teeb juba nii head tööd, siis bossid usaldavad teda.

Aga no kuna tõstukitega on väga lihtne igast õnnetusi juhtuma, siis mul on ikka mitu korralikku napikat olnud. Küll oleks ma tagant täielauluga teisele uuele tõstukile sisse sõitnud, aga õnneks pääsesime suurest matsust, lihtsalt tagumikud läksid natuke kokku. Siis sõitsin postile otsa, aga õnneks midagi ei juhtunud. Eile öösel, siis oleks Dan mulle sisse tagurdanud, ma juba kaugelt tulin ja arvasin, et ta nägi mind. Aga ilmsegelt mitte ja muudkui tagurdab ja tagurdab ja mul polnud kuskile minna ja lihsalt trampsisin jalgu ja kisasin mida ta muidugi ei kuulnud, aga no mingi kaitseingel jälle tuli vahele ja ta ei puudutanud isegi mu tõstukit. Peale selle poisid rallivad nii kiiresti, et mul on vahepeal tunne, et ma saan südameataki, kui nad kuskilt nurga tagant täiekiirusega ilmuvad. Ma tglt ise arvan, et olen ka suht kiire, aga siis nad muudavad mind nii ettevaatlikuks et iga kord juba ehmatan kui neid näen. No see on sellepärast, et nii palju igast nurgataguseid on ja ega ei kuule ka kedagi tulemas. Ühesõnaga adrekas on kogu aeg õhus.

Mis ma veel oskan  öelda, kui siis seda, et elu on lahe ja ma ei suuda uskuda, et ainult 3 kuud on mu viisa lõpuni aega jäänud. Ühtepidi tahan väga eestisse tagasi tulla, aga no ma püüan tuleviku pärast mitte muretseda. Parem naudin praegust olukorda ja olen õnnelik. Kui hea tunne on, kui reaalselt meeldib tööle minna. Seda pole enne juhtnud. See polegi mu unistuste töö loomulikult, aga kui sulle meeldib kus sa oled või mis sa teed, siis see on hoopis teine asi. Sa haarad ise rohkem initsiatiivi ja näed asju, mis on vaja ära teha. Mitte ei oota ja ei käi küsimas ja tüütamas ülemusi. Usun, et ühel päeval mu töö ongi selline, et ma ei saagi enam aru et ma tööd teen, sest mulle meeldib mis ma teen. Ma arvan, et kõik me oleme kohsutatud tegema seda, mis meile hinges meeldib. Sest siis ongi elu kerge ja ilus :) Inimesed teevad oma elu juba sellega raskeks, kui käivad iga päev tööl kus neile ei meeldi olla !

Aitäh, kes loevad ja kes annavad mulle indu edasi kirjutada :) Sest nii hea on ikka kuulda, kui Keithi või Kadi ikka ütlevad, et sa polegi midagi kirjutanud või kui keegi mainib, et päris hästi kirjutatud...
Suured aitähhid!!!!





No comments:

Post a Comment