Friday, June 16, 2017

Ühest äärmusest teise...MIND LASTI LAHTI !!!!

Lugu siis järgnev...

Ühel õhtul tööle minnes võtsin ma ikka uue tõstuki ja hakkasin tööd tegema. Läksin platsile ja tahtsin maast võtta 4 vatikuubikut, aga need on asetatud kolmekordselt üksteise otsa ja mitte eriti täpselt ehk siis need võivad vabalt kukkuda ja kukuvadki pidevalt. Aga nüüd kukkus see üks kuubik otse mu uue tõstuki tule peale, mis kohe ära paindus ja juhe läks ka puru. See oli vist päris tähtis juhe, ehk see oli seotud GPSiga. See jälgib kui me kuskile otsa sõidame vms. No poisid painutasid tule kohe tagasi ja silmaga midagi nähtavat polnudki. Järgmisel hommikul kui mänedzer tööle tuli, siis ütlesin talle kohe, et selline asi juhtus ja siis ta ütles ainult oehhhh Keiti.

Läksin siis koju ja õhtul uuesti tööle minnes tuli välja, et ma seda uut tõstukit ei saagi kasutada, kuna mänedzeri naine ütles, et tema võtab selle. Okei, mis seal siis ikka. Siis tuli välja, et osad saavad endale kiibi, millega saab uut tõstukit kasutada ehk kõigile ei antagi. Lootsin oma peas, et mina ju ikka saan..miks ei peaks. Öö mööda saadetud, nägin hommikul jälle mänedzeri ehk Dane ja siis naljaga ütlesin, et mina ei saagi enam uut tõstukit kasutada. Aga ta oli suht vihase näoga ja ütles, et ma ei saa jah kuna olen juba kolm õnnetust teinud.  Ta pidas silmas seda, kui meil seal tookord see õnnetus oli kui ma peaaegu tagant sisse sõitsin, aga see polnud ju üksi minu õnnetus ja siis et mina olevat tema naisele ka tagant sisse sõitnud. Aga siis tuli see koht, kus ma astusin enda eest välja ja ütlesin, et nii see asi ei olnud. Mina sõitsin lattu sisse ja lasin tuutu, aga tema naine ehk Kayly tagurdas mulle otsa. Tagurdamisel pead ikka jälgima et kedagi sul selja taga pole. Aga jah tema tegi mind süüdlaseks. Sellest siis kogu probleem alguse saigi.

Järgmisel õhtul siis räägin mina Zaciga ja ütlesin, et Kayly poleks pidanud seda niimodi rääkima. Aga siis Kayly tuli kuskilt selja tagant ja no kuulis,  et temast rääkisime. Ja ta läks täitsa hulluks ära, et meie temast räägime, ja pm pani kohe koju oma mehe juurde kitule ja lisaks karjus,et käti on vallandatud. Uskumatu noh. Ja tööle ta tagasi ei tulnudki.

Järgmisel õhtul siis lähen mina veel tööle ja tegin juba tõstuki kontrolli, ja järsku mänedzer sõidab autoga ette. Tuleb autost välja ja jube vihane ja kisab, et Käti tule kontorisse. Lähen siis sinna ja ütles, et lasi minu ja oma naise lahti. Ma veel ütlesin, et see pole ju väärt lahti laskmist aga ta ütles, et on enda otsuse teinud. Läksin tagasi Zaci ja Blake juurde ja ütlesin, mis juhtus. Zac läks kohe oma vennaga rääkima, ootasime siis umbes 15 minutit ..tuli tagasi ja ütles, et ta andis endast kõik ja ütles, et meil on Käti vaja.
Aga üks suur mure oli juba ammu kõigil Kaylyga. Sest kõigil oli siiber ees, kuidas tema ennast hoopis bossiks pidas.Ühesõnaga keegi ei tahtnud temaga koos töötada. Poisid ka ütlesid, et ta jääb ainult ette, kuna on nii aeglane. Ühesõnaga ma olen täiesti veendunud selles, et Kayly käskis mänedzeril minu ka lahti lasta, sest kujutan ette kui ta seda teinud poleks, siis oleks küll kodusõda olnud.

Oehhh siis ma plahvatasin lõpuks nutma, Zac tõi mu tagasi koju. Margus oli õnneks kodus siis rääkisin talle kohe mis juhtus ja siis mu telefon juba helises ja kallis Katjake juba teadis, mis juhtunud oli ja nad tulid Merilyga siia. Mul ikka vedanud, et sellised inimesed mu ümber on, et kohe mind toetavad. Istusime siis väljas neljakesi ja jõime rummi. Vähemalt vinge õhtu oli.

Järgmine päev korjas Henry mu kodust peale ja tuli minuga kaasa CVsid jaotama. Käisime sõime mäkis jäätist, jõime kohvikus kohvi ja pärast veel trenni. Ja siis eile käisime veel Katja ja Henryga Morees spaas, kus saime kolme eesti tüdrukuga kokku. Kusjuures spa administraator oli ka eesti tüdruk. Käisime siis kõik kohvikus ja pärast vedelesime spaas. Lõpuks sai kuuma sauna ja siis veel külma vette hüpata. Pole sõnu, kui tänulik ma neile olen :)

Lihtsalt mega ausalt öeldes kuradi kahju on, sest seal oli niii fun..tööl ma mõtlen. Pole ennem olnud nii, etm mulle meeldib tööle minna. Miks pidi see nii minema :( Aga no iga halb on millekski hea ja igal asjal on ju põhjus. Tuleb uus töö leida ja eluga edasi minna. Tuleb õieti mõelda ja küll tuleb uus töö. Aga see tunne, kui keegi ütleb, et ma lasen sul minna, siis see on tunne, mida küll kellegile ei soovi ! Keegi saab ühe lausega su elu peapeale pöörata !!! Kuidas nii saab ! Ma olen tubli ja järelikult on minu jaoks kuskilt midagi paremat, mida ma veel ei tea !

No comments:

Post a Comment