Wednesday, October 14, 2015

Hambaarstile

Alati on nii, et kui juba midagi halba juhtub, siis peab kohe kõik korraga tulema. Ühesõnaga, kui muidu mul hammastega probleeme ei ole, siis nüüd hakkas hammas täiega valutama. Kusjuures käisin augustis enne tulekut Eestis hambaarstil ja kõik oli korras.
Eestis ikka odav hambaarstil käia. Esperances on nii, et esiteks, kui doktor su hambaid vaatab, siis peab maksma 45 dollarit ja kui ta tahab veel Xray (röntgen) teha, siis lisaks 45 aud. Ehk siis pidin maksma 88 dollarit 15 minuti eest. Hambal ei olnudki õnneks midagi viga. Hoopis igemepõletik ja arst kirjutas mulle tabletid, mida kolm korda päevas võtta. Need õnneks kallid ei olnud. 
Loodan, et need rohud aitavad. Sest kui need ei aita, siis peab hamba välja tõmbama ja juureravi tegema.  Mul on heameel, et auku hambas ei olnud, kuna siis oleks ma ei kujuta ette palju maksma pidanud.
Tore uudis minu jaoks on see, et kindlustus maksis hambaarstil käimise kogu ulatuses kinni.

 


No comments:

Post a Comment