Saturday, October 10, 2015

Pole head ilma halvata

Kuni eilse õhtuni oli kõik suurepäraselt sujunud, siis ma juba arvasin, et lihtsalt nii hästi ei saa kõik minna. Lugu siis järgnev.....
Kuna laupäeva õhtud on pubis väga rahvarohked, siis kõik peavad tööl olema. Mina olin ühe tüdruku 21 aasta sünnipäeval, pidime seal lihtsalt toitu kandikul inimestele pakkuma. See on eriti hea, kui saad üritusel olla. Põhimõtteliselt midagi väga tegema ei pea..enamus aja istud köögis ja siis vahepeal lahed ja pakud jälle midagi või korjad klaase kokku. Ühesõnaga easy money.
Aga tundub, et mis lihtsalt tulnud, see ka lihtsalt läinud. Laksin siis öösel umbes pool 4 oma tuppa.
Istun voodi peal ja vaatan, et mu kapi uks on lahti ja seal sees olevaid kilekotte enam pole. Kilekottides olid mu riided, mis olid mõeldud pesemiseks. Vaatan ringi toas, et issand kuhu ma need panna sain, aga tuba on nii väike, et pole neid kuskile pannagi mujale. Siis vaatan, et oi kus mu tossud on. Edasi vaatan laua peale, et ahhoi...mu meigikott, kus on see mu ehted ja muu pudipadi, et seda ka pole. Ühesõnaga jäin ilma oma viiest pluusest, dressipükstest, uutest tossudest, ehetest, bikiinidest, väiksest raha kotist (seal õnneks raha polnud, aga see lihtsalt oli ilus ja armas mulle). Kõige rohkem kahju oli tossudest, alles ju ostsin need...
Veider on see, et mina kes ma tulin Aussi seljakotiga, siis just minult võeti asju veel vähemaks. Teistel tüdrukutel olid ikka suured kohvrid. Ja kusjuures ühel tüdrukul oli isegi toa uks lahti, ja mõnel veel aken lahti.
Õnnelik juhus oli see sellesmõttes, et mu iPad ja pass jäeti alles. Tundub, et see oli mingi tüdruk, kellel lihtsalt oli asju vaja. Olgu ta siis õnnelik nendega.

Mänedžerid kutsusid ka politsei kohale. Politsei tuli võttis aknalt ja kapiukselt sõrmejäljed. Vaevalt see midagi aitab, aga siiski. Politsei ütles, et ma olen unlucky kuna tavaliselt seal selliseid asju ei juhtu.
Tundub, et sellest on palju õppida. Ei tahagi enam asju kokku osta. Vastik tunne oli...nagu kaitsetu, ja et keegi võõras on mu asjades sobranud :(

Kusjuures paar päeva tagasi jäi üks poiss oma tossudest ilma, aga tema jättis need ukse taha.

Ei tohigi vist enam öelda, et kõik on suurepäraselt.

2 comments:

  1. Tõesti nii kahju. Võib olla trehvad oma riideid linns kellegi seljas....

    ReplyDelete