Saturday, July 16, 2016

Mission beach ja Airlie beach




Pärast Cairnsi oli esimene sihtpunkt Mission beach (08.07 - 10.07.16)


Ärkasime hommikul Indreku juures, Silva tegi meile parimad lõhe-avokaado võileivad ja nautisime eesti kohvi. Saime jällegi oma riided pestud ja pakkisime asjad kokku. Käisime läbi veel woolworthsist ja ostsime söögikraami. Nüüd on suund lõunapoole. Plaanis oli jõuda Mission beachile, mis on Cairnsist 150 km kaugusel. 
Silval oli väga hea päev, kuna sai drooniga mitmeid kohti filmida. Käisime vaatamas Josephine fallsi ehk üks kosk. See oli lausa vapustav. Tegime seal üksteisest pilte, aga no minust tehtud pildid ei kannata mingit kriitikat.  Mul heameel, kui Silvagi ilusaid pilte saab :)
Ilusaid kohti, mida filmida on väga palju, aga kahjuks ei tohi drooniga filmida seal kus on inimesed. Ehk siis tuleb leida koht, kus inimesi pole ja et  ei filmiks kellgi maa peal. Selle jaoks peabki igal pool ringi sõitma ja kohta otsima. 





Kosk vaadatud jõudsime kohale Mission beachi.
Meil oli kaasa ostetud seafoodi, mille Silva meile rannas valmis tegi. Meil on olemas selline väike gaasipliidike ja kõik ülejäänud söögi tegemiseks vajaminevad tarvikud. Seal ranna ääres on inimestel sellised majakesed, ma nüüd ei teagi, kas neid saab rentida või kellegi isiklikud. Aga ma unistan ka sellest, et saaks kunagi sellises ranna äärses majas puhata. 
Ja mis kõige parem …mina pesin siis nõusid seal rannas, kus on tualetid. Seal oli väljas üks kraan ja järsku tuleb kamp pruutineitsid ja peigmees kõik sinna vetsu. Üks ilusam kui teine ja mina nende vahel pesen nõusid nagu mingi tuhkatriinu. See oli lihtsalt nii naljakas olukord.






Söök söödud ja rannas jalutatud oli vaja ju hakata ööbimiskohta otsima. Aga no kuna siin on ikka selline turistilinn, siis üks karavanpark oli kallim, kui teine. Üks koht tahtis meie telgi platsi eest saada 42 dollarit. Me mõtlesime küll, et kas nad teevad nalja. Juba mõtlesime, et peame rannas magama. Aga no minu jaoks tundus see kuidagi õudne, kuna nii pime oli. Mis siis, et ma alati olen tahtnud rannas magada aga ma kujutasin seda kuidagi teistmoodi ette.

Lõpuks leidsime veel ühe karavanpargi, kus küsiti öö eest 27 dollarit, see on juba mõistlik. Saime väikese telgi koha. Aga see koht on isegi kõige mõnusam, kus me siiani olnud oleme. Suur köök, kus süüa teha, bassein, jõusaal, dussiruumid on uued ja puhtad. Nii, et me jääme üheks ööks veel siia..


Järgmisel päeval tegi Silva meile hommikusöögiks tuunikala, avokaado wrapid. No lihtsalt maailmaparimad. Meil ei olegi vaja kuskile restorani minna, sest Silva teeb nii head süüa.
Edasi sõitsime randa, kus päevitasime 4h. See oli ikka super ilus. See oli selline koht, kus inimesed lasid oma paadid vette, seega seal teisi inimesi ei olnud ja päevitasime kahekesi.



Pärast seda läksime veel jalutama ja siis ostsime jälle woolisest mereande, millest Silva meile pasta tegi. Õhtul läksime vaatasime linna peale.




Airlie beach


Mission beachist 500 km kaugusel on Airlie beach.

Nüüd on plaanis sõita Airlie beachi, kuhu on 500 km.
Tee peal oli palju selliseid silte,kus oli kirjas et billabong sanctuary ehk siis nagu loomaaed, kus saab näha krokodille, koaalasis ja muid imelikke loomi. Mõtlesim,et lähme vaatame, mis see pileti hind ka on ja siis otsustame, et kas lähem vaatama või mitte. Aga endale teadmata olime me järsku loomaaias sees niimodi,et piletit ei ostnudki. Nägime krokodille ja ega seal muud eritlist ei olnudkija pärast vaatasime et täiskasvanud pileti hind oli 35 dollarit. 
Õhtuks jõudsime Airlie beachi. Sõitsime peatänavale ja läksime kohe esimesse nö karavanparki. Seal maksis öö ühele 10 dollarit. See oli hea, kuna kõik asjad olid lähedal. Esimesel õhtul käisime baarides ja õhtu lõpuks ka klubis tantsimas ja peale seda veel mäkis.
Läksime umbes pool 2 paiku siis tagasi oma telkmisplatsile ja silva läks kohe otse pesema, aga mina kõndsisin telgi juurde. Ja mis ma siis näen, meie telgis käib mingi ilge sahkerdamine. Aga kuna oli pime, siis ma vaatasin ikka mitu korda, et kas see ikka on meie telk. Aga no muidugi see oli. Mingid noor poiss ja tüdruk olid meie telki amelema läinud. Ma kohe kisasin, et mis asja te teete siin??? Nad ehmusid ja kargasid kohe välja ja väitsid, et see on nende sõbra telk, et mina valetan. Aga tegelikult see olukord oli päris naljakas. Silvaga mõtlesime ka,et ainuke koht meil ja siis sinna läheb ka keegi magama.
Järgmisel päeval läksime hommikul poodidesse, ma ostsin endale ujukad ja musta kleidi. Pärast seda läksime peesitasime rannas ja ujusin bassus. Olime nii laisad ja ei viitsinud midagi teha. Pärast läksime veel enda telkimisplatsile, kuna meil oli seal ka mõnus bassein, jõime siidrit ja päevitasime. Päeval tegi Silva meile mereande ja õhtuks sõime tuunikala wrappe. 
Läksime juba 8 paiku magama.











1 comment:

  1. Ma vaatan, et mereannid ja wrapid on teema :D See telgilugu oli küll hea!

    ReplyDelete